2014. szeptember 5., péntek

20. fejezet - Régi Ismerős

*Harry szemszöge*

Ott álltam a bejárati ajtóm előtt, és csak néztem, ahogyan Grace egyre messzebb és messzebb kerül tőlem. Nem csak fizikailag, hanem most már érzelmileg is. Nehéz döntés volt a részemről, de muszáj volt megtennem.

Miután eltűnt az utca sarkán, egy nagy sóhaj után visszafordultam a lakásomba, és bezártam magam után az ajtót. Elindultam a telefonomért, és azonnal tárcsáztam.

-Kiszálltam, nem csinálom tovább! A pénz nem érdekel – jelentettem ki, majd kinyomtam.

A földre dobtam a telefonomat, és arcomat tenyereimbe temetve ültem le a kanapéra. Mély lélegzeteket vettem, és visszagondoltam a pár perccel ezelőtt történtekre. Visszaidéztem Grace, minden egyes mozdulatát és tökéletes vonásait. Újra magam elé képzeltem, ahogyan csókol, kék szemei csillogását, és gyönyörű mosolyát, ami nélkül máris kevesebbnek érzem magam.
Belegondolok, hogy lehettem képes erre? Hogy törhettem össze újra a szívét? Épp kezdett bennem megbízni, míg engem végig csak a nyereség érdekelt. Nem is a pénz, mert abból van elég. Nem tehetek róla, egyszerűen belém van nevelve, hogy mindenkor és mindenben a legjobb legyek. Úgy érzem, fel kell adnom, nincs több lehetőségem, elszúrtam.

Pár hét múlva

*Grace szemszöge*

Végre sikerült rábeszélnem anyáékat, hogy elmenjek az ikrekhez, és ott aludjak, náluk, este pedig elmehessek buliba. Az egyik végzős haverunknak van a születésnapja, méghozzá a huszadik, szóval elég nagy partinak ígérkezik, és nem lehet kihagyni.

Délután három órakor indult a busz, ami elvitt London másik végébe, ahol a lányok laknak. Úgy egy jó háromnegyed-egy órás útra lehet számítani, de nem igazán izgat, ugyanis imádok utazni.

Ebéd után előkaptam a beépített szekrényből egy kisebb sport táskát, majd bedobtam a szobámba. Kinyitottam a szekrényemet, majd csípőre tett kézzel megálltam előtte, és néztem, hogy mik lennének azok a darabok, amit becsomagolok magammal. Miután már vagy öt perce ott álltam, rájöttem, hogy ez így nem fog menni, ezért előkotortam az ágyneműm alól a laptopomat, felnyitottam, majd kerestem egy pörgős, ritmusos számot, és mivel tudtam, hogy nincs itthon senki, nyugodt szívvel felhangosítottam a legnagyobbra. A kedvenc számom hatására, azonnal buli hangulatom lett, és a dúdolás és a ritmusra mozgás közben azonnal lett ihletem a mai szerelésemhez. Azért a biztonság kedvéért két-három bulizós ruhát választottam ki, hogy legyen azért mit választani, és a csajok véleményére is kíváncsi voltam, a szettekkel kapcsolatban.

Beledobáltam minden göncöt, majd az ékszeres tasakomat, a fogkefémet, a hajkefémet, gyógyszereimet, egy pizsamát, a töltőmet, másnapra a ruhát, a sminkes cuccomat és a pénztárcámat. Elraktam még a fekete topánkámat, ugyanis Ella elkérte ma estére. Én tudtam, hogy a szokásos conversemet fogom viselni, így másik cipőt nem tettem el.

Behúztam a cipzárt, majd felnéztem a faliórámra, ami már fél hármat mutatott. Már egy másik zene ment, ami alatt gyorsan elintézem a fürdőszobai dolgokat. Miután kijöttem, készen álltam teljesen, így kikapcsoltam a gépem, megragadtam a telefonommal együtt a fülhallgatómat és a táskámat. A bejárati folyosóhoz érve letettem őket, majd felerőltettem magamra a cipőmet, mivel lusta voltam lehajolni, és kilazítani a cipőfűzőmet. Egy utolsó igazítást tettem magamon, de mielőtt kiléphettem volna az ajtón, hirtelen rosszul lettem, és vissza kellett szaladnom a mosdóba. Azonnal felnyitottam a WC mindkét fedelét, és elkezdtem hányni. Rettentően megijedtem, de mivel ezután sokkal jobban lettem, folytattam utamat a kijárat felé. Nem akartam lekésni a buszt, így egy kissé jobban kellett szednem a lábamat, mint a szokásos. Nagyot sóhajtottam, amikor megláttam a buszmegállót, és a csomó embert, aki következő helyi járatos buszra várt, de nagy szerencsémre, pont mire odaértem, megjelent a jármű, és már lehetett is felszállni rá. Sokan voltak az utasok, így miután megvettem a jegyet, szemeimmel az üres sorokat kerestem, ahol senki sem ül. Egyre hátrébb és hátrébb mentem, de még mindig nem láttam egy ilyet sem.

-Grace? Grace Phipps? –hangzott a nevem a mellettem lévő ülésből.

-Tyler? Tyler Jeep?

-Gyere, ülj ide mellém! –ütögette meg a mellette lévő üres helyet.

Nem tiltakoztam, ugyanis inkább ülök a régi óvodástársam mellé, mint például egy pszichopata fickó mellé, aki kettővel hátrébb foglalt helyet. A cuccaimat az ölembe vettem, majd nyitott szájjal, rég nem látott barátomra néztem.

-Miújság van veled Ty?

-Még te kérdezed? Én ugyanúgy nézek ki, mint 12 éve, te meg –megakadt, majd előtte lévő háttámlát kezdte el bámulni. –Basszus, nem is találok szavakat!

-Ugyan már, azért ennyire szörnyen csak nem nézek ki. –kuncogtam egy kicsit.

-Szörnyen? Én inkább azt mondanám, hogy szörnyen jól. Hát csajszi, nem tudom ki tette ezt veled, de jó ilyennek látni. –mosolyogta el magát, és ebben a pillanatban a busz is elindult.

Egész úton beszélgettünk, és szinte kitárgyaltuk az egész eddigi életünket. Néha egy kicsit nosztalgiáztunk, és felidéztük a régi gyermek szerelmünket, amit egymás iránt éreztünk. Már ha lehet azt az érzést, annyi idősen szerelemnek nevezni.

A végállomáson elköszöntünk egymástól, majd mind a ketten az ellenkező irányba indultunk el. Megérkeztem a lányokhoz, és onnantól szinte teljesen összemosódott minden. Készülődés közben elég keményen alapozni kezdtünk, szóval elég jókedvvel végeztünk el mindent. Egyszerre öltöztünk, egyszerre sminkeltünk. A hajunkat pedig egymásnak megcsináltuk. Kivasalta a hajamat Ella, én begöndörítettem lazára Susy haját, Ő pedig Ella hajkoronáját csinálta meg, aminek a segítségére vált a hajfánk. Mikor késznek nyilvánítottuk magunkat, még egy utolsó felest bevittünk a szervezetünkbe, majd elindultunk gyalog az utca másik végébe, ahol a születésnapi parti volt tartva.

Azonnal a táncparkettre csörtettünk, és vadul rázni kezdtük magunkat, amit az alkoholnak köszönhettünk. Senki sem érdekelt minket, mert elhatároztuk, hogy ma este elengedjük magunkat, és senki sem parancsolhat nekünk.

Egyszerűen elképesztő volt ez a Dj, de most éppen egy számomra nem olyan kedves számot rakott be, így muszáj volt megkérnem hogy tegyen fel egy másikat, pörgősebbet.

-Elmegyek másik zenét kérni, várjatok meg itt! –hajoltam közel Susy füléhez és próbáltam túlkiabálni a hangzavart.

Miután megkaptam a megerősítést, hogy megértett, otthagyva őket elindultam a keverőpult felé. Azért még a pia hatása alatt voltam, így még mindig vonaglottam mindenki közt, amíg el nem értem a célomig. Ott gyorsan felpipiszkedtem, ujjammal közelebb csalogattam a Dj-t, majd elkiabáltam neki, hogy melyik szám legyen a következő. Miután felcsendült a kedvenc számom, egy kicsit ott helyben becsuktam a szemem és kiabálva ugrálni kezdtem felfelé addig, amíg valaki belém nem jött. Nem tudom miért, de az egész helyzeten csak nevetni kezdtem, és vártam, hogy megforduljon az illető. Ez azonban rossz ötlet volt. Szám azonnal egyenes vonallá vált, testem megmerevedett, és azonnal több ezreléket józanodtam. Közelebb lépett hozzám, de én azon nyomban futni kezdtem.



-Grace, kérlek, várj! –kiabált utánam Harry.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése